HTML

Die-chan blogja

Friss topikok

  • Naoto: Jajj, a kommentben sikerült feketére állítanom a betűszínt XD ahol mutattam ott a átállíthatod, ha... (2008.05.14. 20:57) Cosplay

Linkblog

Archívum

Cosplay

2008.05.13. 20:09 :: Die-chan

Hali~~

Na, ezt is elkezdtem. Ezer köszönet Naotonak. ^^ Hmm, cosplay:
már készülget a Myaku ruha. ^^ Csak Eijire kéne rászólni, hogy fejezze be a gatyát meg Eddienek a kesztyű miatt. A többi az én dolgom és azzal mindjárt kész vagyok. ^^ Utána NyaCoooon~! Najó, kicsit messzebb van még... ^^" De legalább kész leszek mindennel és profi Die leszek *___* mondjuk egy ilyen Toshiya mellett kell is, hogy az legyek. *_*
Itt egy kép a ruháról *_* :

1 komment

Címkék: die cosplay nyacon

A bejegyzés trackback címe:

https://die-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr60466943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naoto 2008.05.14. 20:57:08

Jajj, a kommentben sikerült feketére állítanom a betűszínt XD ahol mutattam ott a átállíthatod, ha akasz kommenteket XD Szóval azt akartam írni, hogy nagyon szívesen és ez a ruha O.o húúúú, menő ^^
süti beállítások módosítása